«سلام» نام پروردگار من است که بهشت را آفرید ...

 

برای چندین و چندمین بار وبلاگ کوچ داده شد و اینک با آدرس ، قالب و نام جدید در خدمت شما هستم . چیزهایی که باید در مورد من بدانید ، در قسمت بیوگرافی هست .  به نسخه جدید وبلاگ خوش آمدید .

پیشنهاد می کنم برای آشنایی با دسته بندی ها و نحوه صحیح مطالعه مطالب وبلاگ ، حتماً به ادامه مطلب رجوع کنید . 

 

 

پست ثابت

در سری جدید وبلاگ چند دسته نوشته خواهیم داشت :

 

 

1.      نوشته هایی که دارای کلمه کلیدی (برچسب ، تگ، Tag) "سروش نوید" باشند ، دست نوشته های خودم خواهند بود .

 

 

2.      اگر نوشته ای کلمه کلیدی "اختصاصی" داشته باشد ، به معنی تخصیص امتیاز انتشار آن به آن خبرگزاری مورد اشاره است . صرفاً این گونه پستها دربردارنده لینک خبرگزاری خواهند بود و در ادامه مطلب ، متن یادداشت را خواهید دید . 

 

 

3.      اگر نوشته ای کلمه کلیدی "بازنشر" داشت ، قبلاً منتشر شده و در این خبرگزاری صرفاً بازنشر می گردد . این پستها هم فقط دارای لینک هستند با این تفاوت که در ادامه مطلب به جهت احتراز از تکرار ، مطلبی نیست . 

 

 

4.      اگر کلمه کلیدی "نویسنده میهمان" را در انتهای مطلبی مشاهده فرمودید ، این یادداشت از سوی دوستان و علاقه مندان وبلاگ ارسال شده که پس از ویرایش های احتمالی ، در وبلاگ درج می شود . در صورت تمایل ارسال کننده ، نام وی نیز برچسب خواهد شد .

 

 

5.      نوشته هایی که با کلمه کلیدی "خاطرات" منتشر می شوند ، برگ هایی از دفتر خاطرات شخصی ام خواهند بود .

 

 

6.      کلمه کلیدی "نوستالژی" نشانگر این است که این مطلب در وبلاگ های حذف شده پیشین منتشر شده است و اکنون صرفاً جهت بازآوری در این وبلاگ درج می شود . این گونه مطالب معمولاً زمان و ساعت انتشار مطلب اولیه را نیز در خود خواهند داشت . 

 

 

7.     نوشته هایی که کلمه کلیدی "ترجمه" دارند ، کارهای ابتکاری ترجمه از خودم هستند . ذکر این مطالب نیز با تأکید بسیار زیاد باید با منبع {یعنی همین وبلاگ} باشد . 

8. و نهایتاً اگر نوشته ای کلمه کلیدی "دلنوشته" را دارا بود ، آن گاه نوشته صرفاً ارزش ادبی دارد و به لحاظ خبری و واقعیت ارزشی نخواهد داشت .

 

 

 

از میان نوشته های بالا ، اماکن نظر گذاری برای دسته های شماره 1 ، 4 ، 5 و 7 را خواهید داشت . برای مورد ششم  قبلاً نظرات به اندازه کافی ثبت شده و نیز برای نظر دادن در خصوص موارد 2 و 3 می توانید به همان خبرگذاری محل نشر یادداشت مراجعه کنید .

 

 

 

یک سری توافقات نیز هست که برای حضور شما در وبلاگ ، آنها را با هم مرور می کنیم :

 

 

·         راستش را بخواهید من از اقدامات نادرستی که اخیراً به "فرهنگ وبلاگ نویسی" تبدیل شده است ، سخت بیزارم .  کامنت متقابل نخواهیم داشت ! من فقط در وبلاگهایی نظر خواهم گذاشت که مطالبشان -به نظر من- شایستگی نظر گذاشتن را داشته باشند .

 

 

·         تمامی نظرات را به استثناء آنهایی را که در آنها به هر کسی توهین شده باشد ، تائید می کنم . پس با خیال راحت انتقاد کنید !

 

 

·         برای خبرگزاری ها نقل قول از پستها به شرط ذکر آدرس وبلاگ بلامانع است و امیدوارم دگر بار شاهد "دزدی ادبی" نباشیم .

 

 

·         به جهت اهمیت بذل احترام به شما خواننده عزیز ، شما می توانید برای این وبلاگ مطب ارسال کنید . ترجیح با ارسال یادداشت هایی است که تا کنون جایی منتشر نشده باشند . فراموش نکنید که اگر شما دست به قلم شوید ، من نیز حتی الإمکان به شما در نوشتن نوشته های زیبا یاری خواهم رسانید .

 

 

نوشته های خود را یا به ایمیل یاهو (haji_celeiestall@yahoo.com)  و یا جیمیل (celestialluminous@gmail.com) ارسال نمائید . اگر نوشته ویرایش لازم داشته باشد ، آن گاه نسخه ویرایش شده برای شما ارسال می شود . در صورتی که آن را تائید کنید ، در وبلاگ نمایش داده می شود .

 

 

موفق و مؤید باشید.

 

 

 

باز هم خوش آمدید !