«سلام» نام پروردگار من است که بهشت را آفرید...


چند روز پیش از روز قدس ۱۳۹۵ ، موزیک ویدئوی انگلیسی زیبایی در شبکه ۳ دیدم که وقتی به جست و جویش پرداختم ، متوجه شدم که هنرمند آن نیما مسیحا است . هر چه قدر به دنبال متن آن گشتم ، چیزی در اینترنت نبود ، به همین خاطر خودم از روی آهنگ متن را نوشتم که با ترجمه و لینک دانلود ، در ادامه مطلب می بینید : 


I been living here, this land is mine
Here is the alone child of Palestine 
*
من همواره اینجا زیسته ام ، این خاک متعلق به من است
این {صدای} فرزند تنهای فلسطین است
*
My Brothers are gone, be brother!
Together will save one another
*
برادران من از دست رفته اند {به شهادت رسیده اند} ، برادرم باش
ما با هم {قادر خواهیم بود}یکدیگر را نجات دهیم


This what you never felt
Don’t let my imagines mute
Don’t let this figures float
We are all in same boat
*
این حسی است که تاکنون {هرگز} تجربه نکرده ای
اجازه نده رؤیاهای من خفه شوند {بمیرند}
اجازه نده این اجساد {در سکوت و گمنامی} غوطه ور بمانند {و خونشان پایمال شود}
ما همه در یک کشتی هستیم {و همه کشورهای برادر در مشکلات امت اسلامی شریک اند}
*
You speak out for me, I hear
You speak out with no fear
We beloved what just right
We’re counting down end Night
*
به خاطر من فریاد بکش ، من می شنوم
بدون ترس و وحشت برای من فریاد بزن
ما به آن چه که حقیقت دارد ، ایمان داریم
و برای پایان شب {و ظلمت} به شمارش معکوس نشسته ایم


***